• Nou
El 9 d’Octubre (manuscrita)
Impostos inclosos

El 9 d’Octubre (manuscrita)

A Marc i a Mireia els espera un 9 d’Octubre ple de descobriments! Sobre Jaume I i els musulmans que vivien a València, però també sobre per què eixe dia els menuts no van a escola i les pastisseries s’omplin de fruitetes de massapà.

Autor/a: Vicent Sanhermelando
Núm. col·lecció: 1
Edat: 5 anys i 1r i 2n de Primària
Pàgines: 24
ISBN: 9788481312058
Format: 22 x 22 cm
Il·lustrador: Jesús Huguet Enguita
Codi: 0010388098
Quantitat

local_shippingEnviament gratuït a partir de 15 euros.
scheduleTemps estimat de lliurament: dos dies laborables.

descriptionConsulta ací la política de compra

Anem de festa

Una sèrie que explica als més menuts les característiques de les nostres festes més destacades i els detalls que les singularitzen.

Vicent Sanhermelando

Vicent Sanhermelando (Alboraia, 1957) compagina la tasca docent amb l’escriptura. La seua vocació literària va ser tardana i s’inicià amb relats curts, alguns dels quals reconeguts amb diferents premis. És autor de les obres juvenils Pell de seda (Premi Enric Valor de Narrativa Juvenil), El café de la Malva, El diari del pare, Ximo Potter i el col·leccionista de mòbils, Un pont sense baranes, Esperant la lluna plena (Premi Fundació Bancaixa de Narrativa Juvenil) i Estic insuportable, i què? (Premi Vila de Teulada de Narrativa Juvenil).