• Nou
Monuments valencians
Impostos inclosos

Monuments valencians

Saps que totes les campanes de la catedral de València tenen nom? I que el castell de Peníscola és el monument templer més ben conservat del nostre territori? Has visitat alguna vegada la Llotja, declarada Patrimoni de la Humanitat? T’agradaria navegar fins a l’illa de Tabarca?

Si vols descobrir més curiositats sobre els monuments valencians, continua llegint i troba el teu preferit!

Autor/a: Teresa Gregori
Núm. col·lecció: 2
Pàgines: 24
ISBN: 9788417588380
Format: 19 x 19 cm
Quantitat

local_shippingEnviament gratuït a partir de 15 euros.
scheduleTemps estimat de lliurament: dos dies laborables.

descriptionConsulta ací la política de compra

Conéixer-nos

Llibres fotogràfics a tot color i amb textos senzills, pensats per a descobrir temes naturals, històrics i culturals d’abast i perspectiva valenciana.
Cada títol inclou dades curioses sobre els elements que tracta, presentades de manera atractiva i fàcil de comprendre.

Teresa Gregori

Teresa Gregori treballa al Departament Didàctic de l’editorial Bromera. Com a escriptora, ha publicat el conte L'osset de Tània i la col·lecció de llibres «Conéixer-nos».