• Nou
Carmina, la pingüina que ve de l’Argentina (tapa dura)
Impostos inclosos

Carmina, la pingüina que ve de l’Argentina (tapa dura)

"Sóc Carmina, sóc una pingüina i he vingut de l\'Argentina. Segons els pares, per culpa de la calor mundial i del canvi climàtic".

Un conte divertit per reflexionar amb una família "diferent i rara" sobre un tema d\'actualitat com és el canvi climàtic.

Autor/a: Pep Castellano, Canto Nieto
Núm. col·lecció: 43
Edat: A partir de 6 anys
Pàgines: 27
ISBN: 9788481317756
Format: 17,5 x 19,5 cm
Il·lustrador: Canto Nieto
Quantitat

local_shippingEnviament gratuït a partir de 15 euros.
scheduleTemps estimat de lliurament: dos dies laborables.

descriptionConsulta ací la política de compra

El Tricicle

Contes, poemes, propostes teatrals... per a descobrir el plaer de llegir. Amb lletra d’impremta.

Pep Castellano

Pep Castellano Puchol (Albocàsser, 1960) és pedagog, però ha fet de llaurador, de paleta, de cambrer, de pallasso i de mestre. Ara treballa de tècnic de formació a la Generalitat Valenciana i en les hores lliures explica contes amb Canto Nieto. També participa com a col·laborador en programes de ràdio, en la premsa escrita i manté el bloc A l'ombra del prat.
Ha publicat una trentena de llibres, la majoria de literatura infantil i juvenil, tot i que també ha fet alguna incursió en la narrativa per a adults. De la seua obra podem destacar: Marta Martí, la reina del rodolí, Thora i l'anell de la sort (Bromera) o El rap de la gallina Carolina.També ha guanyat alguns premis, com ara el Samaruc, amb L'herència dels càtars, el Ciutat de Borriana, amb Habitació 502, l'Enric Valor, amb Ferum de silenci, el Ciutat de Torrent, amb L'ull de la boira (amb Ximo Roca), el Josep Pascual i Tirado, amb Dotze contes i mig, el Carmesina, amb Els pirates no ploren, o el Vicent Silvestre d'Alzira, amb Bernat, un científic enamorat.

Canto Nieto

Canto Nieto (Zamora, 1960) és il·lustradora. Va estudiar Disseny Gràfic a diverses escoles d'arts i oficis de Valladolid, Lugo, València i Castelló. Va fundar l'associació Tristras, especialitzada en animació a la lectura, i ha fet de contacontes, sola i formant duet amb Pep Castellano. També ha escrit llibres infantils i juvenils.