- Nou
- cloud_download Llegeix-ne un fragment
- image Descarrega la portada
Activitats per al treball de la morfologia verbal que tenen com a objectiu el domini dels temps verbals en els diferents tipus de text (narratiu, informatiu, instructiu, etc.) que usem per a comunicar-nos.
Índex:
L\'INDICATIU
- Perfet simple i Perfet perifràstic.
- Pretèrit imperfet.
- Pretèrit plusquamperfet.
- Present.
- Pretèrit indefinit.
- Futur.
- Condicional.
L\'IMPERATIU
- L\'imperatiu.
EL SUBJUNTIU
- Present.
- Pretèrit imperfet.
- Pretèrit perfet.
- Pretèrit plusquamperfet.
FORMES NO PERSONALS
- Participi.
- Gerundi.
- Recapitulació.
Apèndixs: resum teòric i solucionari.
Un material que és, alhora, un quadern de treball i un manual de consulta. Inclou les solucions als problemes plantejats.
Gemma Lluch és catedràtica del Departament de Filologia Catalana de la Universitat de València (UV). Doctora en Filologia, imparteix docència en el Grau de Filologia Catalana i en alguns màsters de la UV. Ha publicat més d’un centenar de treballs i ha participat en prop d’una desena de projectes d’investigació. És especialista en literatura infantil i juvenil, en foment de la lectura i en narració oral, entre altres.