• Nou
Hores salvatges
Impostos inclosos

Hores salvatges

L’Aureli prepara la selectivitat reclòs a casa, mentre la seva família gaudeix d’unes vacances a París. Intenta concentrar-se en l’estudi, però es distreu en veure uns individus d’aparença sospitosa rondant per la urbanització. Un d’ells truca a la porta i l’informa que busquen una boja perillosa que s’ha escapat del sanatori on estava internada.
En tancar-se de nou, l’Aureli descobrirà que no està sol: una jove, presumiblement la fugitiva, s’ha introduït a la casa. Aviat, el noi descobrirà que Marijka, la jove fugada, té una història molt diferent a explicar, ja que s’ha escapat del proxeneta que vol obligar-la a prostituir-se.

Autor/a: Jordi Sierra i Fabra
Núm. col·lecció: 29
Pàgines: 184
ISBN: 9788417588236
Format: 13 x 19,5 cm
Quantitat

local_shippingEnviament gratuït a partir de 15 euros.
scheduleTemps estimat de lliurament: dos dies laborables.

descriptionConsulta ací la política de compra

La Moto

Novel·les per a joves amb temàtiques diverses: fantasia, història, sexualitat, assetjament, natura... 

Jordi Sierra i Fabra

Jordi Sierra i Fabra (Barcelona, 1947) és un dels autors més llegits a l’estat espanyol i Llatinoamèrica. Ha sigut candidat al Premi Andersen i guanyador del Premio Nacional de Literatura Infantil y Juvenil, del Premi Fundació Bancaixa de Narrativa Juvenil, del Premi de Narrativa Infantil Vicent Silvestre, i del Cervantes Chico, entre molts altres. Entre les seues obres destaquen Somnis trencats, Els focs de la memòria, Solituds de l’Anna, El somriure del diable, El dia que en Gluck va arribar a la TerraHores salvatges, L’altra banda del mirall i Kafka i la nina que se’n va anar de viatge.